Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » S 3255 R sofima

Filtr oleju S 3255 R SOFIMA

S 3255 R Filtr oleju SOFIMA
sofima S 3255 R
Filtr oleju S 3255 R
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 3255 R

producent:

SOFIMA

Wysokość [mm] 66,5
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 68
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 71,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 56
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 8013097041315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 3255 R SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: CHERY QQ3; CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK; DAEWOO KALOS, MATIZ, TICO; DAIHATSU APPLAUSE I, APPLAUSE II, CHARADE I, CHARADE II, CHARADE III, CHARADE IV 0.5-1.8 10.77-
numery OEM:
DAIHATSU      15601-87107
DAIHATSU      15601-87107-000
DAIHATSU      15601-87204
DAIHATSU      15601-87204-000
DAIHATSU      15601-87703
DAIHATSU      15601-87704
DAIHATSU      15601-97201
DAIHATSU      15601-97201-000
DAIHATSU      15601-97202
OPEL      4708878
OPEL      4711189
SUZUKI      16510-81420
SUZUKI      16510-81420-000
SUZUKI      16510-82700
SUZUKI      16510-82701
SUZUKI      16510-82701-000
SUZUKI      16510-82702
SUZUKI      16510-82702-000
SUZUKI      16510-82703
SUZUKI      16510-82703-000
SUZUKI      16510M82703
PIAGGIO      438038
PIAGGIO      B010014
DAEWOO      96565412
DAEWOO      96570765
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 3255 R SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 3255 R SOFIMA:

2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA