Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » S 5064 PE sofima

Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA

S 5064 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5064 PE
Filtr oleju S 5064 PE
S 5064 PE
sofima S 5064 PE Filtr oleju
Filtr oleju S 5064 PE sofima
Filtr oleju S 5064 PE sofima
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5064 PE

producent:

SOFIMA

Wysokość [mm] 105,5
średnica zewnętrzna [mm] 57
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 8013097066585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX, FIAT CROMA, JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE IV, OPEL ADAM, AGILA, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC 1.0-3.6 09.00-

Filtr oleju S 5064 PE ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Filtr oleju S 5064 PE producenta SOFIMA

OPEL

5650359, 650172

FIAT

71744410

numery OEM:
FIAT      71744410
OPEL      5650359
OPEL      650172
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA:

jan, Ząbki
2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA