Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VII (CT9A) (2001.01-2003.01) 280km » S 5064 PE sofima
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Vii (ct9a) (2001.01-2003.01) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA

S 5064 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5064 PE
Filtr oleju S 5064 PE
S 5064 PE
sofima S 5064 PE Filtr oleju
Filtr oleju S 5064 PE sofima
Filtr oleju S 5064 PE sofima
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5064 PE

producent:

SOFIMA

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]105,5
średnica zewnętrzna [mm]57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]23
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN8013097066585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX, FIAT CROMA, JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE IV, OPEL ADAM, AGILA, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC 1.0-3.6 09.00-
numery OEM:
FIAT      71744410
OPEL      5650359
OPEL      650172
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5064 PE SOFIMA:

2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA