Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY V Furgon 35C21 V, 35S21 V, 40C21 V, 45C21 V, 50C21 V (2011.09-2014.02) 204km » S 5088 PE sofima
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c21 V, 35s21 V, 40c21 V, 45c21 V, 50c21 V (2011.09-2014.02) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju S 5088 PE SOFIMA

S 5088 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5088 PE
Filtr oleju S 5088 PE
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5088 PE

producent:

SOFIMA

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]126
średnica zewnętrzna [mm]66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN8013097066929

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5088 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, ORLANDO OPEL ANTARA A 2.0D/2.2D 05.09-
numery OEM:
OPEL      4818038
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5088 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5088 PE SOFIMA:

Krzysztof, Laski k/Warszawy
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.
jan, Ząbki
2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.