Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 20 92 7067 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 92 7067 SWAG Autoteile GmbH

20 92 7067 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
96.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

20 92 7067

Długość [mm] 177
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688539212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 92 7067 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW X3 (E83), X5 (E70), X6 (E71, E72) 2.0-4.8 09.03-07.14

Większość kierowców pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest ceniona firma SWAG Autoteile GmbH. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu 20 92 7067.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez SWAG Autoteile GmbH powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Końcówka drążka SWAG Autoteile GmbH odznacza się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Końcówka drążka SWAG Autoteile GmbH cieszy się uznaniem wsród właścicieli warsztatów naprawczych jako auto część godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka 20 92 7067 ma zastosowanie do samochodu BMW 3 (G20) od 2018.11 oraz wielu innych modeli aut.
Pomino dołożenia wszelkich starań aby odpowienio podpiąć oglądaną część z kategorii końcówka drążka o indeksie 20 92 7067 do samochodu BMW, może się okazać, że trzeba będzie potwierdzić dobranie tej części w kontakcie ze sklepem. Autosklep e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych 20 92 7067 w najniższej cenie w polskim internecie, mamy najszybszą dostawę i dużo rodzajów sposobów płatności. Końcówki drążka 20 92 7067 można również odebrać osobiście w naszym magazynie w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
BMW      32 30 3 418 202
BMW      32 41 3 413 476

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 92 7067 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 92 7067 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.