Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 30 90 8431 swag autoteile gmbh

Tuleja dystansowa, gniazdo mocowania amortyzatora 30 90 8431 SWAG Autoteile GmbH

30 90 8431 Tuleja dystansowa, gniazdo mocowania amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
6.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

30 90 8431

Grubość [mm] 14,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 19,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,019
nr EAN 4044688084316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja dystansowa, gniazdo mocowania amortyzatora 30 90 8431 SWAG Autoteile GmbH

Część montażowa kolumny Mc Phersona przód pasuje do: VW CADDY I, GOLF I, JETTA I, SCIROCCO 1.1-1.8 02.74-04.93
numery OEM:
VOLKSWAGEN      133 412 365
zamienniki:
JSB117
brak
TRW
VO-SB-10054
brak
MOOG
510391S
brak
GSP

Zastosowanie Tuleja dystansowa, gniazdo mocowania amortyzatora 30 90 8431 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja dystansowa, gniazdo mocowania amortyzatora 30 90 8431 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).