Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.4 TSI (2014.08-???) 150km » TED40463 ted-gum
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii (5e3, Nl3, Nr3) 1.4 Tsi (2014.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED40463 TED-GUM

TED40463 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
ted-gum TED40463
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED40463
TED40463
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED40463

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Wymagana ilość1
nr EAN5902275404635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED40463 TED-GUM

Silentblock przekładni kierowniczej P pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, VW GOLF PLUS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, PASSAT B6 1.2-3.6 02.03-07.15
numery OEM:
AUDI      1K0 498 884
SEAT      1K0 498 884
SKODA      1K0 498 884
VAG      1K0 498 884
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED40463 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.