Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Volkswagen POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI (2009.11-???) 105km » TED76569 ted-gum
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo V (6r1, 6c1) 1.2 Tsi (2009.11-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba, ustawienie geometrii TED76569 TED-GUM

TED76569 Śruba, ustawienie geometrii TED-GUM
ted-gum TED76569
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED76569

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz przodu
Wymagana ilość2
nr EAN5902275765699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii TED76569 TED-GUM

Elementy montażowe zawieszenia dół/przód L/P (śruba mimośrodowa) pasuje do: TOYOTA LAND CRUISER 200 4.5D/4.6/4.7 09.07-
numery OEM:
TOYOTA      48409-34041
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii TED76569 TED-GUM w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.