Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części » TED98251 ted-gum

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM

TED98251 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED-GUM
ted-gum TED98251
Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251
TED98251
ted-gum TED98251 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED98251

producent:

TED-GUM

Materiał PU (poliuretan)
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5902275982515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM

Tuleje zawieszenia, 1szt., wspornik układu kierowniczego, twardość: 90 Sha pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI PAJERO I 2.5D/2.6/3.0 01.83-

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 producenta TED-GUM

MITSUBISHI

MB673524

HYUNDAI

MB673524

numery OEM:
MITSUBISHI      MB673524
HYUNDAI      MB673524
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.