Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi (2003.10-2007.03) 136km » 1903235 textar
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 2.0 Tdci (2003.10-2007.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1903235 TEXTAR

1903235 Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe TEXTAR
286.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

19032, 19032 1900 0 8 T090, BC/36/1

numer części:

1903235

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]180
Grubość [mm]19
Okładzina hamulcowaz półokrągłą okładziną
Długość łuku wewnętrznego203,7
Średnica bębna hamulcowego420
JakośćT090
Etap naprawy1
Ilość otworów na nity10
Numer WVA19032
Ilość nitów na zestaw okładzin hamulcowych80
Numer artykułu zalecanego dodatku86002700
System hamulcowyS-Cam
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]19,5
Wysokość opakowania [cm]22
Techniczny numer informacyjny19032 1900 0 8 T090
nr EAN4019722019562

skład zestawu:
19032 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1903235 TEXTAR

Okładzina szczęk hamulcowych tył (420x180. 1-nadwymiar) pasuje do: SAF KRS, RBM, RLBM, RLSM, RSM, RZM, SKRLS, SKRLZ, SKRS, SKRZ, SKZRLZ, WRZM, BPW EH
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
1903214040
brak
JURID
1903211070
brak
JURID

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1903235 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1903235 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.