Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost (2019.09-???) 95km » 1951513 textar
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost (2019.09-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1951513 TEXTAR

1951513 Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe TEXTAR
textar 1951513
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

19515, 19515 1600 0 5 T099, 19516, SJ/22/1, SJ/22/23/1, SJ/23/1

numer części:

1951513

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]200
Grubość [mm]16
Okładzina hamulcowaz półokrągłą okładziną
Długość łuku wewnętrznego129,2
Średnica bębna hamulcowego300
JakośćT099
Etap naprawy1
Ilość otworów na nity8
Numer WVA19515
Ilość nitów na zestaw okładzin hamulcowych64
Numer artykułu zalecanego dodatku85000600
System hamulcowyS-Cam
Długość opakowania [cm]17,5
Szerokość opakowania [cm]20
Wysokość opakowania [cm]21
Techniczny numer informacyjny19515 1600 0 5 T099
nr EAN4019722263217

skład zestawu:
19515 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
19516 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1951513 TEXTAR

Okładzina szczęk hamulcowych (. 1-nadwymiar) pasuje do: SAF KRZ, RZM, SKRS, WRLZM, WRSM, WRZ, WRZM, WZRLZ, WZRLZM, Z
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
21 9515 00
brak
ICER
1951504040
brak
JURID
1951501070
brak
JURID

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1951513 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1951513 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.