Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco DAILY VI Furgon 50C80E (2016.09-???) 109km » 2214103 textar
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 50c80e (2016.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2214103 TEXTAR

2214103 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

22141, 22141 138 0 5, 22142, 9057D1821

numer części:

2214103

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]122,6
Wysokość 1 [mm]56,1
Wysokość 2 [mm]59,6
Grubość [mm]13,8
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowyTeves
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]8,1
Wysokość opakowania [cm]8,0
Techniczny numer informacyjny22141 138 0 5
nr EAN4019722535215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2214103 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: JAGUAR I-PACE Electric 02.18-
numery OEM:
JAGUAR      T4K6084
JAGUAR      T4K9685
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2214103 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2214103 TEXTAR:

Krzysztof, Lubań
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Police
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Lublin
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sosnowiec
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Pomiechówek
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
Radosław, Borkowo
2025-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-09-28
 5/5
bdb.jakość w najlepszej cenie,klocki nie pylą tak jak zwykłe,nie miałczą,
Robert, Kamienica Polska
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Krzysztof, Warszawa
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Tomasz, Złotoryja
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Michał, Wrocław
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.