Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXC1B) (2007.04-2014.12) 150km » 84083200 textar
wybrany samochód: 
Fiat Bravo Ii (198_) 1.9 D Multijet (198axc1b) (2007.04-2014.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, Shoe Kit Pro 84083200 TEXTAR

84083200 Zestaw szczęk hamulcowych, Shoe Kit Pro TEXTAR
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

84101 0832 1 4

numer części:

84083200

producent:

TEXTAR

Status produktu: na żądanie
Średnica [mm]203
Szerokość [mm]39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz cylinderkiem hamulcowym
Sposób montażumontowany wcześniej
Ciężar [kg]1,86
System hamulcowyBosch
Techniczny numer informacyjny84101 0832 1 4
nr EAN4019722551536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, Shoe Kit Pro 84083200 TEXTAR

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: DACIA LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, CLIO IV/KOMBI 0.9-1.9D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      440609415R
RENAULT      7701047838
RENAULT      7701206429
RENAULT      7701207178
DACIA      440A04684R
DACIA      6001551409
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, Shoe Kit Pro 84083200 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, Shoe Kit Pro 84083200 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.