Średnica bębna hamulcowego | 203 | |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 44,5 | |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 243 | |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 | |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 | |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 204,3 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 52,9 | |
Ciężar [kg] | 7,2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem koła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła | |
Długość opakowania [cm] | 26,3 | |
Szerokość opakowania [cm] | 25,9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 11,1 | |
Średnica końcówki wałka [mm] | 29 | |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0413 0 1 | |
nr EAN | 4019722483332 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94041300 TEXTAR
FORD | 1151001 | |
FORD | 1213352 | |
FORD | 1315740 | |
FORD | 1416191 | |
FORD | 1468774 | |
FORD | 1507055 | |
FORD | 4329656 | |
FORD | 4345314 | |
FORD | 4376842 | |
FORD | 7S611113AA | |
FORD | 81AB1113AF | |
FORD | VP2S6W1113AA | |
MAZDA | DD3226250 | |
MAZDA | DD3226250A | |
MAZDA | DG4026250 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94041300 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94041300 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.