
| Ciężar [kg] | 4 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 239 |
| maks. wielkość poślizgu bębna [mm] | 204 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 44 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 65 |
| Wzór otworów/liczba otworów | 04/05 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 71,1 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez piasty koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez sworznia mocującego koła |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 203 |
| Średnica otworu szpilki koła [mm] | 13,4 |
| Długość opakowania [cm] | 26,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
| Ciężar [kg] | 4 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 239 |
| maks. wielkość poślizgu bębna [mm] | 204 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 44 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 65 |
| Wzór otworów/liczba otworów | 04/05 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 71,1 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez piasty koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez sworznia mocującego koła |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 203 |
| Średnica otworu szpilki koła [mm] | 13,4 |
| Długość opakowania [cm] | 26,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94049500 TEXTAR
| PEUGEOT | 9821572480 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94049500 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94049500 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.