Wymiar gwintu | M6 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 67,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT THERMOTEC
ALFA ROMEO | 0000055192898 | |
ALFA ROMEO | 0000060630271 | |
ALFA ROMEO | 0000060668487 | |
ALFA ROMEO | 0000060813207 | |
ALFA ROMEO | 0000060816018 | |
ALFA ROMEO | 50198358 | |
ALFA ROMEO | 551 9835 7 | |
ALFA ROMEO | 55192899 | |
ALFA ROMEO | 606 0418 1 | |
ALFA ROMEO | 606 3027 1 | |
ALFA ROMEO | 606 6848 7 | |
ALFA ROMEO | 60668486 | |
ALFA ROMEO | 608 1601 8 | |
ALFA ROMEO | 608135207 | |
LANCIA | 0000055192898 | |
LANCIA | 0000060604181 | |
LANCIA | 0000060668487 | |
LANCIA | 55198357 | |
LANCIA | 60604181 | |
LANCIA | 60630271 | |
LANCIA | 60668487 | |
LANCIA | 60813207 | |
BUGATTI | PA5011 | |
BUGATTI | PA5911 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.