Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 1.9 TDI (2000.11-2005.05) 101km » D1D016TT thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 1.9 Tdi (2000.11-2005.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT THERMOTEC

D1D016TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1D016TT
Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT
D1D016TT
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1D016TT

producent:

THERMOTEC

Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych3
Średnica koła łopatkowego [mm]67,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000055192898
ALFA ROMEO      0000060630271
ALFA ROMEO      0000060668487
ALFA ROMEO      0000060813207
ALFA ROMEO      0000060816018
ALFA ROMEO      50198358
ALFA ROMEO      551 9835 7
ALFA ROMEO      55192899
ALFA ROMEO      606 0418 1
ALFA ROMEO      606 3027 1
ALFA ROMEO      606 6848 7
ALFA ROMEO      60668486
ALFA ROMEO      608 1601 8
ALFA ROMEO      608135207
LANCIA      0000055192898
LANCIA      0000060604181
LANCIA      0000060668487
LANCIA      55198357
LANCIA      60604181
LANCIA      60630271
LANCIA      60668487
LANCIA      60813207
BUGATTI      PA5011
BUGATTI      PA5911
zamienniki:
WP2398
brak
DELPHI
33-0352
brak
KAGER
WP0152
brak
LPR

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1D016TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.