Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P042TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC

D1P042TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P042TT

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P042TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zębów20
Tryb pracymechaniczne
Liczba otworów6
Ø koła pasowego [mm]59,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego [mm]55

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej

Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT producenta THERMOTEC

FIAT

9640601280, 9654531880, 9655043180, 9663654980

CITROËN

1201E1, 1201F4, 1201G4, 9640601280

PEUGEOT

1201E1, 1201F4, 1201G4, 1609417480

LANCIA

9640601280, 9654531880

numery OEM:
CITROËN      1201E1
CITROËN      1201F4
CITROËN      1201G4
CITROËN      9640601280
FIAT      9640601280
FIAT      9654531880
FIAT      9655043180
FIAT      9663654980
LANCIA      9640601280
LANCIA      9654531880
PEUGEOT      1201E1
PEUGEOT      1201F4
PEUGEOT      1201G4
PEUGEOT      1609417480
BUGATTI      PA5510

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.