przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
Liczba zębów | 20 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Liczba otworów | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 59,3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 55 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9640601280, 9654531880, 9655043180, 9663654980
1201E1, 1201F4, 1201G4, 9640601280
1201E1, 1201F4, 1201G4, 1609417480
9640601280, 9654531880
CITROËN | 1201E1 | |
CITROËN | 1201F4 | |
CITROËN | 1201G4 | |
CITROËN | 9640601280 | |
FIAT | 9640601280 | |
FIAT | 9654531880 | |
FIAT | 9655043180 | |
FIAT | 9663654980 | |
LANCIA | 9640601280 | |
LANCIA | 9654531880 | |
PEUGEOT | 1201E1 | |
PEUGEOT | 1201F4 | |
PEUGEOT | 1201G4 | |
PEUGEOT | 1609417480 | |
BUGATTI | PA5510 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.