Liczba zębów | 20 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 71,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT THERMOTEC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1201.A8, 9627667988
0009627667988, 71739137, 9627667988
1201.A8, 9627.667988
1740086CB1, 1741066G00
CITROËN | 1201.A8 | |
CITROËN | 9627.667988 | |
FIAT | 0009627667988 | |
FIAT | 71739137 | |
FIAT | 9627667988 | |
LANCIA | 71739137 | |
LANCIA | 9627667988 | |
PEUGEOT | 1201.A8 | |
PEUGEOT | 9627667988 | |
SUZUKI | 1740086CB1 | |
SUZUKI | 1741066G00 | |
BUGATTI | PA5501 | |
CARBODIES | 330103 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.