Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P045TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT THERMOTEC

D1P045TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P045TT
Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT
D1P045TT
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P045TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zębów20
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego [mm]71,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej

Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1201.A8, 9627667988

FIAT

0009627667988, 71739137, 9627667988

CITROËN

1201.A8, 9627.667988

SUZUKI

1740086CB1, 1741066G00

numery OEM:
CITROËN      1201.A8
CITROËN      9627.667988
FIAT      0009627667988
FIAT      71739137
FIAT      9627667988
LANCIA      71739137
LANCIA      9627667988
PEUGEOT      1201.A8
PEUGEOT      9627667988
SUZUKI      1740086CB1
SUZUKI      1741066G00
BUGATTI      PA5501
CARBODIES      330103
zamienniki:
WP2503
brak
DELPHI
WP1601
brak
DELPHI
WP1496
brak
DELPHI
33-0139
brak
KAGER
33-0620
brak
KAGER
Z80503
brak
GATES
AQ-1136
brak
OPTIMAL
WP0060
brak
LPR
WP0356
brak
LPR
1 987 949 747
brak
BOSCH
DP016
brak
DAYCO

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P045TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.