Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco EUROCARGO V 80E.19FP MY19 (2019-???) 186km » D1V013TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 80e.19fp My19 (2019-???) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1V013TT THERMOTEC

D1V013TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1V013TT
Pompa cieczy chłodzącej D1V013TT
D1V013TT
thermotec D1V013TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1V013TT thermotec
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1V013TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1V013TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO 850, 960, 960 II, C30, C70 I, C70 II, S40 I, S40 II, S60 I, S60 II, S70, S80 I, S80 II, V40, V50, V70 I, V70 II, V70 III 1.6-2.9 08.90-12.16
numery OEM:
FORD      6G9N8591AA
RENAULT      7438610006
RENAULT      7438610035
VOLVO      271647
VOLVO      271985
VOLVO      271986
VOLVO      272457
VOLVO      272474
VOLVO      272476
VOLVO      272481
VOLVO      272954
VOLVO      30650751
VOLVO      306508034
VOLVO      30684432
VOLVO      9161910
VOLVO      9161920
VOLVO      9471841
VOLVO      9496428
VOLVO      9497290
BUGATTI      PA10039
BUGATTI      PA8802
BUGATTI      PA8803

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1V013TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.