Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco TRAKKER II AT400T41W (2012-???) 411km » D1W052TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At400t41w (2012-???) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1W052TT THERMOTEC

D1W052TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W052TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W052TT
D1W052TT
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W052TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zębów29
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez termostatu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W052TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
AUDI      06H121026AB
AUDI      06H121026AF
AUDI      06H121026BA
AUDI      06J 121 026 M
AUDI      06J 121 026L
AUDI      06J121026B
AUDI      06J121026G
AUDI      06J121026J
SEAT      06H 121 026 AB
SEAT      06H121026AF
SEAT      06H121026BA
SEAT      06J 121 026 B
SEAT      06J 121 026 G
SEAT      06J 121 026 J
SEAT      06J 121 026 L
SEAT      06J 121 026 M
SKODA      06H121026AB
SKODA      06H121026AF
SKODA      06H121026BA
SKODA      06J 121 026 J
SKODA      06J 121 026 L
SKODA      06J 121 026 M
SKODA      06J121026B
SKODA      06J121026G
VOLKSWAGEN      06H121026AB
VOLKSWAGEN      06H121026AF
VOLKSWAGEN      06H121026BA
VOLKSWAGEN      06H121026CF
VOLKSWAGEN      06H121026CP
VOLKSWAGEN      06H121026DC
VOLKSWAGEN      06J 121 026 BH
VOLKSWAGEN      06J 121 026 L
VOLKSWAGEN      06J 121 026 M
VOLKSWAGEN      06J121026B
VOLKSWAGEN      06J121026G
VOLKSWAGEN      06J121026J
VOLKSWAGEN      N 107 002 02
BUGATTI      PA10140
zamienniki:
WP0759
brak
LPR

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W052TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.