Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A5 kabriolet (8F7) 3.0 TDI (2011.10-2017.01) 204km » KTT040028 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.0 Tdi (2011.10-2017.01) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 THERMOTEC

KTT040028 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040028
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028
KTT040028
thermotec KTT040028 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 thermotec
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 thermotec
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 thermotec
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 thermotec
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 thermotec

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KTT040028

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarki5SL12C
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
ALFA ROMEO      134474
ALFA ROMEO      134474R
ALFA ROMEO      50541342
ALFA ROMEO      51794515
ALFA ROMEO      551 9488 0
ALFA ROMEO      5D337520
ALFA ROMEO      5D3375200
ALFA ROMEO      5D337550
ALFA ROMEO      5D3375500
ALFA ROMEO      700510455
ALFA ROMEO      717 8910 5
ALFA ROMEO      71724083
ALFA ROMEO      71789107
ALFA ROMEO      71793072
ALFA ROMEO      71793959
ALFA ROMEO      7717 8910 5
ALFA ROMEO      8629827
ALFA ROMEO      92030179
ALFA ROMEO      FTK394
ALFA ROMEO      K15211
FIAT      134474
FIAT      51906240
FIAT      51935564
FIAT      71795852
FIAT      71795853
FIAT      771789105
FIAT      92030179
OPEL      1340085
OPEL      1340267
OPEL      18 54 367
OPEL      1854412
OPEL      1854412X
OPEL      1854449
OPEL      255701200
OPEL      39079899
OPEL      55352021
OPEL      55565236
OPEL      55701200
OPEL      55701200X
OPEL      5E527520
OPEL      5E5275200
OPEL      6350U
OPEL      6854091
OPEL      6854091X
OPEL      6854102
OPEL      6854102X
OPEL      95513927
OPEL      95516234
OPEL      95516234X
OPEL      95522204
OPEL      95522239
OPEL      95526768
OPEL      95527182
OPEL      95527184
zamienniki:
8FK 351 114-091
brak
HELLA
8FK 351 114-151
brak
HELLA
8FK 351 114-591
brak
HELLA
8FK 351 114-651
brak
HELLA
248300-0960
brak
DENSO
248300-1840
brak
DENSO
447260-0360
brak
DENSO
447260-0370
brak
DENSO
8FK 351 114-281
brak
HELLA
813840
brak
VALEO
8FK 351 003-441
brak
HELLA
8FK 351 006-491
brak
HELLA
DCP20123
brak
DENSO
ACP 517 000P
brak
MAHLE
ACP 52 000P
brak
MAHLE
ACP 574 000P
brak
MAHLE
ACP 69 000P
brak
MAHLE
51-1209
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040028 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.