Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT040274 thermotec

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040274 THERMOTEC

KTT040274 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040274
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040274
KTT040274
249.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT040274

dostawca:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Ø koła pasowego [mm]109
ID sprężarki7SBU
Liczba rowków8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040274 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64506805072
BMW      64509196890
BMW      64527948805
BMW      64529154070
BMW      64529165808
BMW      64529165808-02
BMW      64529165808-03
BMW      64529165808-06
BMW      64529217868
BMW      64529217868-03
BMW      6452921786801
BMW      6452921786804
BMW      64529332781
BMW      64529332781-02
BMW      6452933278101
BMW      64529399060-02
BMW      7948805
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040274 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.