Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo 4WD (BF2) (1987.10-1991.11) 140km » KTT090086 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt Turbo 4wd (bf2) (1987.10-1991.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090086 THERMOTEC

KTT090086 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090086
Kompresor klimatyzacji KTT090086
KTT090086
thermotec KTT090086 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090086 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090086 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090086 thermotec
780.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090086

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaCHONGQING JIANS
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Ø koła pasowego [mm]108,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100 YF
ID sprężarkiCHONGQINGS JIANS
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
Ciężar netto [kg]5,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090086 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      1617989180
CITROËN      1636462980
CITROËN      9808860080
CITROËN      9830148880
PEUGEOT      1617989180
PEUGEOT      9810349980
PEUGEOT      9830148880
TOYOTA      SU001A7274

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090086 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.