Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat UNO (146_, 158_) 45 0.9 (1983.03-1992.09) 45km » KTT090103 thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Uno (146_, 158_) 45 0.9 (1983.03-1992.09) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090103 THERMOTEC

KTT090103 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090103
Kompresor klimatyzacji KTT090103
KTT090103
thermotec KTT090103 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090103 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090103 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090103 thermotec
778.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090103

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]17,8
Ø wylotu [mm]11,9
Ilość oleju [ml]125
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090103 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      13250606
OPEL      13271266
OPEL      13395693
OPEL      1618047
OPEL      1618422
OPEL      1854414
OPEL      95516236
VAUXHALL      13250606
VAUXHALL      13271266
VAUXHALL      13395693
VAUXHALL      1854414

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090103 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.