Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) 2.0 TSI 4motion (2020.06-???) 280km » KTT095014 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Arteon Shooting Brake (3h9) 2.0 Tsi 4motion (2020.06-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095014 THERMOTEC

KTT095014 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095014
Kompresor klimatyzacji KTT095014
KTT095014
thermotec KTT095014 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095014 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095014 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095014 thermotec
848.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT095014

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095014 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      4E0 260 805 E
AUDI      4E0260805AC
AUDI      4E0260805BA
AUDI      4E0260805G
AUDI      7L6820803F
AUDI      7L6820803J
AUDI      7L6820803K
AUDI      7L6820803M
AUDI      7L6820803Q
AUDI      7L6820803T
zamienniki:
447180-4550
brak
DENSO
447190-7580
brak
DENSO
0300K277
brak
VAN WEZEL
5800K265
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095014 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.