
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem klinowym |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 100 715 TOPRAN
| AUDI | 026 121 010C | |
| AUDI | 026 121 010CV | |
| AUDI | 026 121 010CX | |
| AUDI | 026 121 010F | |
| AUDI | 026 121 010FV | |
| AUDI | 026 121 010FX | |
| AUDI | 037 121 010 | |
| AUDI | 037 121 010A | |
| AUDI | 037 121 010AV | |
| AUDI | 037 121 010AX | |
| FORD | 1 124 693 | |
| FORD | 1 212 732 | |
| FORD | 1 566 240 | |
| FORD | 1M218501BA | |
| FORD | 95VW8591BB | |
| FORD | ME1M218591B1B | |
| SEAT | 026 121 010C | |
| SEAT | 026 121 010CV | |
| SEAT | 026 121 010CX | |
| SEAT | 026 121 010F | |
| SEAT | 026 121 010FV | |
| SEAT | 026 121 010FX | |
| SEAT | 037 121 010 | |
| SEAT | 037 121 010A | |
| SEAT | 037 121 010AV | |
| SEAT | 037 121 010AX | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010CV | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010CX | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010F | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010FV | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 010FX | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010A | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010AV | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 010AX |
Zastosowanie Pompa wodna 100 715 TOPRAN w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.