Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel ASTRA G Kombi (T98) 1.6 CNG (F35) (2003.03-2004.07) 97km » 103 134 topran
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kombi (t98) 1.6 Cng (f35) (2003.03-2004.07) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134 TOPRAN

103 134 Opornik, wentylator wewnętrzny TOPRAN
topran 103 134
Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134
103 134
topran 103 134 Opornik, wentylator wewnętrzny
Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134 topran
Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134 topran
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

103 134

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów5
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Napięcie znamionowe [V]12
Opór [Ohm]1,7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134 TOPRAN

Element regulacyjny dmuchawy (opornik) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, POLO III, POLO III CLASSIC, VENTO 1.0-2.9 10.91-06.04
numery OEM:
SEAT      1H0 959 263
VOLKSWAGEN      1H0 959 263

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny 103 134 TOPRAN w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.