Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 2.0 dCi (JM1K) (2005.09-2008.11) 150km » 110 839 topran
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 2.0 Dci (jm1k) (2005.09-2008.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 110 839 TOPRAN

110 839 Łożyskowanie TOPRAN
topran 110 839
Łożyskowanie 110 839
110 839
topran 110 839 Łożyskowanie
Łożyskowanie 110 839 topran
Łożyskowanie 110 839 topran
Łożyskowanie 110 839 topran
Łożyskowanie 110 839 topran
Łożyskowanie 110 839 topran
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

110 839

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 110 839 TOPRAN

Poduszka silnika z tyłu L, gumowo-metalowa pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW POLO IV 1.0/1.4 08.99-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q0 199 851A
SEAT      6Q0 199 851AL
SEAT      6Q0 199 851S
SKODA      6Q0 199 851A
SKODA      6Q0 199 851AL
SKODA      6Q0 199 851S
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851A
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851AL
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851S

Zastosowanie Łożyskowanie 110 839 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 110 839 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.