Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Średnica zabudowy [mm] | 52 |
Wysokość [mm] | 9 |
Materiał | Stal |
Dodatkowe informacje o produkcie Pokrywa ochronna, piasta koła 111 316 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1J0501249, 1J0501249A, 1J0501249C
1J0501249, 1J0501249A, 1J0501249C
1J0501249, 1J0501249A, 1J0501249C
1J0501249, 1J0501249A, 1J0501249C
AUDI | 1J0 501 249 | |
AUDI | 1J0 501 249A | |
AUDI | 1J0 501 249C | |
SEAT | 1J0 501 249 | |
SEAT | 1J0 501 249A | |
SEAT | 1J0 501 249C | |
SKODA | 1J0 501 249 | |
SKODA | 1J0 501 249A | |
SKODA | 1J0 501 249C | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 249 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 249A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 249C |
Zastosowanie Pokrywa ochronna, piasta koła 111 316 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Pokrywa ochronna, piasta koła 111 316 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.