Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) (1998.06-2001.10) 220km » 114 590 topran
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Sw (838_) 2.0 20v Turbo (838bm1aa) (1998.06-2001.10) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 114 590 TOPRAN

114 590 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

114 590

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość [mm]1750
Zamiana tylko w parach
Sekcjaczęść tylna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 114 590 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1750mm) pasuje do: PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 2.5D-6.0 09.02-09.10
numery OEM:
PORSCHE      955 424 141 10
PORSCHE      955 424 141 11
VOLKSWAGEN      7L0 609 721A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 114 590 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.