Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Suzuki GSF BANDIT GSF 600 S Bandit (GN77B) (1995.01-1999.12) 78km » 114 846 topran
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 600 S Bandit (gn77b) (1995.01-1999.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 114 846 TOPRAN

114 846 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

114 846

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Strona zabudowyz tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 114 846 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1510mm) pasuje do: SKODA SUPERB II 1.4-3.6 03.08-05.15
numery OEM:
SKODA      3T0 609 721B
SKODA      3T0 609 721C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 114 846 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.