Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi Q7 (4LB) 3.0 TFSI quattro (2011.05-2015.08) 280km » 115 035 topran
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.0 Tfsi Quattro (2011.05-2015.08) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 035 TOPRAN

115 035 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

115 035

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Typ pompypompa łopatkowa
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Ciśnienie robocze [bar]100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 035 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, FOX, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-2.8 09.96-05.15
numery OEM:
AUDI      1J0 422 152A
AUDI      1J0 422 152M
AUDI      1J0 422 152MX
AUDI      1J0 422 154
AUDI      1J0 422 154A
AUDI      1J0 422 154AV
AUDI      1J0 422 154AX
AUDI      1J0 422 154D
AUDI      1J0 422 154J
AUDI      1J0 422 154JV
AUDI      1J0 422 154JX
AUDI      1J0 422 154V
AUDI      1J0 422 154X
AUDI      1J0 422 155J
AUDI      2K0 422 154
AUDI      2K0 422 154A
SEAT      1J0 422 152A
SEAT      1J0 422 152M
SEAT      1J0 422 152MX
SEAT      1J0 422 154
SEAT      1J0 422 154A
SEAT      1J0 422 154AV
SEAT      1J0 422 154AX
SEAT      1J0 422 154D
SEAT      1J0 422 154J
SEAT      1J0 422 154JV
SEAT      1J0 422 154JX
SEAT      1J0 422 154V
SEAT      1J0 422 154X
SEAT      1J0 422 155J
SEAT      2K0 422 154
SEAT      2K0 422 154A
SKODA      1J0 422 152A
SKODA      1J0 422 152M
SKODA      1J0 422 152MX
SKODA      1J0 422 154
SKODA      1J0 422 154A
SKODA      1J0 422 154AV
SKODA      1J0 422 154AX
SKODA      1J0 422 154D
SKODA      1J0 422 154J
SKODA      1J0 422 154JV
SKODA      1J0 422 154JX
SKODA      1J0 422 154V
SKODA      1J0 422 154X
SKODA      1J0 422 155J
SKODA      2K0 422 154
SKODA      2K0 422 154A
VOLKSWAGEN      1J0 422 152A
VOLKSWAGEN      1J0 422 152M
VOLKSWAGEN      1J0 422 152MX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154
VOLKSWAGEN      1J0 422 154A
VOLKSWAGEN      1J0 422 154AV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154AX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154D
VOLKSWAGEN      1J0 422 154J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154JV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154V
VOLKSWAGEN      1J0 422 154X
VOLKSWAGEN      1J0 422 155J
VOLKSWAGEN      2K0 422 154
VOLKSWAGEN      2K0 422 154A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 035 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.