Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 116 623 topran

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 623 TOPRAN

116 623 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN
579.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

116 623

producent:

TOPRAN

Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Koła pasowe bez koła pasowego
Liczba łączników flanszy 3
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 623 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, Q5 2.0D 11.07-05.17

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 623 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 623 producenta TOPRAN

AUDI

8K0145154B, 8K0145154G, 8K0145154H, 8K0145154L, 8K0145156G, 8R0145154B, 8R0145155B, 8R0145155K, 8R0145155N, 8R0145155S

numery OEM:
AUDI      8K0 145 154B
AUDI      8K0 145 154G
AUDI      8K0 145 154H
AUDI      8K0 145 154L
AUDI      8K0 145 156G
AUDI      8R0 145 154B
AUDI      8R0 145 155B
AUDI      8R0 145 155K
AUDI      8R0 145 155N
AUDI      8R0 145 155S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 116 623 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.