Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju |
Materiał uszczelnienia | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Dodatkowe informacje o produkcie Kołnierz płynu chłodzącego 117 025 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
06L121118, 06L121131
06L121118, 06L121131
06L121118, 06L121131
06L121118, 06L121131
AUDI | 06L 121 118 | |
AUDI | 06L 121 131 | |
SEAT | 06L 121 118 | |
SEAT | 06L 121 131 | |
SKODA | 06L 121 118 | |
SKODA | 06L 121 131 | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 118 | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 131 |
Zastosowanie Kołnierz płynu chłodzącego 117 025 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Kołnierz płynu chłodzącego 117 025 TOPRAN: