
| Tryb pracy | elektryczny |
| dla numeru OE | 5Q0 907 511H |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
Dodatkowe informacje o produkcie Sterowanie, klapki mieszające 117 029 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0907511C, 1K0907511M, 2Q0907511D, 3C0907511C, 3C0907511S, 5Q0907511H
1K0907511C, 1K0907511M, 2Q0907511D, 3C0907511C, 3C0907511S, 5Q0907511H
1K0907511C, 1K0907511M, 2Q0907511D, 3C0907511C, 3C0907511S, 5Q0907511H
1K0907511C, 1K0907511M, 2Q0907511D, 3C0907511C, 3C0907511S, 5Q0907511H
| AUDI | 1K0 907 511C | |
| AUDI | 1K0 907 511M | |
| AUDI | 2Q0 907 511D | |
| AUDI | 3C0 907 511C | |
| AUDI | 3C0 907 511S | |
| AUDI | 5Q0 907 511H | |
| SEAT | 1K0 907 511C | |
| SEAT | 1K0 907 511M | |
| SEAT | 2Q0 907 511D | |
| SEAT | 3C0 907 511C | |
| SEAT | 3C0 907 511S | |
| SEAT | 5Q0 907 511H | |
| SKODA | 1K0 907 511C | |
| SKODA | 1K0 907 511M | |
| SKODA | 2Q0 907 511D | |
| SKODA | 3C0 907 511C | |
| SKODA | 3C0 907 511S | |
| SKODA | 5Q0 907 511H | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 907 511C | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 907 511M | |
| VOLKSWAGEN | 2Q0 907 511D | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 907 511C | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 907 511S | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 907 511H |
Zastosowanie Sterowanie, klapki mieszające 117 029 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Sterowanie, klapki mieszające 117 029 TOPRAN: