Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volvo 960 II (964) 2.9 (1994.07-1996.12) 204km » 117 306 topran
wybrany samochód: 
Volvo 960 Ii (964) 2.9 (1994.07-1996.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 117 306 TOPRAN

117 306 Korpus przepustnicy TOPRAN
topran 117 306
Korpus przepustnicy 117 306
117 306
topran 117 306 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 117 306 topran
Korpus przepustnicy 117 306 topran
Korpus przepustnicy 117 306 topran
Korpus przepustnicy 117 306 topran
Korpus przepustnicy 117 306 topran
408.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

117 306

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Dolot - Ø [mm]57
Ilość biegunów5
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Tryb pracyelektryczny
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 117 306 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, Q7, VW TOUAREG 2.7D/3.0D 08.03-03.12
numery OEM:
AUDI      059 145 950A
AUDI      059 145 950D
AUDI      059 145 950H
AUDI      059 145 950R
VOLKSWAGEN      059 145 950A
VOLKSWAGEN      059 145 950D
VOLKSWAGEN      059 145 950H
VOLKSWAGEN      059 145 950R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 117 306 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.