Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 2.0 DTI (F70) (2000.09-2005.04) 101km » 117 694 topran
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 2.0 Dti (f70) (2000.09-2005.04) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 117 694 TOPRAN

117 694 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
topran 117 694
Cięgło, hamulec postojowy 117 694
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

117 694

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Ilość na oś2
Długość całkowita [mm]1740
Zamiana tylko w parach
nie dla kół zawieszonych niezależnie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 117 694 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1740mm) pasuje do: SEAT LEON, LEON ST 1.0-2.0D 09.12-08.20
numery OEM:
SEAT      5Q0 609 721BD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 117 694 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.