Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën JUMPY I (U6U_) 1.9 TD (1996.04-2003.11) 92km » 119 508 topran
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I (u6u_) 1.9 Td (1996.04-2003.11) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy mechanizmu 119 508 TOPRAN

119 508 Zestaw naprawczy mechanizmu  TOPRAN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

119 508

producent:

TOPRAN

Liczba śrub2
Wymiar gwintuM 6
Skok gwintu [mm]1,0
Długość gwintu [mm]12
Kształt łba sruby / nakrętkiWewnętrzny Torx
Rozmiar kluczaT 30
Ilożć tulei gumowych4
Rodzaj mocowaniaPoduszka gumowa
MateriałEPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy mechanizmu 119 508 TOPRAN

Zestaw naprawczy mechanizmu pasuje do: AUDI A1, A3, TT, CUPRA ATECA, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SPORTSTOURER 02.03-
numery OEM:
AUDI      1J0 955 276B
AUDI      1J0 955 456
AUDI      1T0 998 754
SEAT      1J0 955 276B
SEAT      1J0 955 456
SEAT      1T0 998 754
SKODA      1J0 955 276B
SKODA      1J0 955 456
SKODA      1T0 998 754
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy mechanizmu 119 508 TOPRAN w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.