Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 206 152 topran

Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż 206 152 TOPRAN

206 152 Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż TOPRAN
112.00 zł 77.61 zł
ilość produktu objętego promocją: 3
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

206 152

producent:

TOPRAN

Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż 206 152 TOPRAN

Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż 206 152 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż 206 152 producenta TOPRAN

OPEL

5679304, 5679332, 5679333, 5679344

CHEVROLET

24422061, 24424957, 90470874, 90523765

FIAT

71747899

ALFA ROMEO

71747899

numery OEM:
ALFA ROMEO      71747899
FIAT      71747899
OPEL      56 79 304
OPEL      56 79 332
OPEL      56 79 333
OPEL      56 79 344
VAUXHALL      24422061
VAUXHALL      24424957
VAUXHALL      90470874
VAUXHALL      90523765
CHEVROLET      24422061
CHEVROLET      24424957
CHEVROLET      90470874
CHEVROLET      90523765
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła wyprzedaż 206 152 TOPRAN w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.