Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 304 668 topran

Cięgło, hamulec postojowy 304 668 TOPRAN

304 668 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

304 668

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Układ hamulcowy dla pojazdów z hamulcami tarczowymi z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 304 668 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył P (1266mm/1066mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14
numery OEM:
FORD      1 371 461
FORD      1 388 275
FORD      1 441 579
FORD      1 552 037
FORD      1 734 688
FORD      6C112A635AA
FORD      6C112A635AB
FORD      6C112A635AC
FORD      6C112A635AD
FORD      6C112A635AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 304 668 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.