Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V quattro (1992.04-1994.12) 140km » 304 869 topran
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E 16v Quattro (1992.04-1994.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła 304 869 TOPRAN

304 869 Piasta koła TOPRAN
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

304 869

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś2
Felga, ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz trzpieniem stojącym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 304 869 TOPRAN

Piasta koła przód pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TRANSIT CONNECT V408/MINIVAN 1.0-2.3 04.10-
numery OEM:
FORD      1 692 441
FORD      1 713 003
FORD      1 820 754
FORD      AV611104BAC
FORD      AV611104BAD
FORD      AV611104BAE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Piasta koła 304 869 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 304 869 TOPRAN:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.