Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 3-t Tourer Bus (B907) 217 CDI (907.721, 907.723) (2021-???) 170km » 400 936 topran
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Tourer Bus (b907) 217 Cdi (907.721, 907.723) (2021-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 400 936 TOPRAN

400 936 Pompa hamulcowa TOPRAN
topran 400 936
Pompa hamulcowa 400 936
400 936
topran 400 936 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 400 936 topran
Pompa hamulcowa 400 936 topran
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

400 936

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]23,81
System hamulcowyLUCAS
Przestrzegać ilości napełnienia systemu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 400 936 TOPRAN

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), SLK (R170) 1.8-3.2 03.93-06.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 430 77 01
MERCEDES-BENZ      A005 430 77 01
zamienniki:
H19888.8.1
brak
FTE automotive GmbH
6362
brak
Car S.p.A (InterCar)
51682
brak
A.B.S.
4007479
brak
GIRLING
823318
brak
NK
B1448
brak
KAWE
FHM1454
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 400 936 TOPRAN w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.