Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.0 EcoBoost (2018-2019) 125km » 401 461 topran
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.0 Ecoboost (2018-2019) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 401 461 TOPRAN

401 461 Cewka zapłonowa TOPRAN
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

401 461

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń2
Ilość biegunów2
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 401 461 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 1.8/2.0/2.2 05.86-03.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 04 80
MERCEDES-BENZ      000 150 05 80
MERCEDES-BENZ      A000 150 04 80
MERCEDES-BENZ      A000 150 05 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 401 461 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 401 461 TOPRAN:

2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.