Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) (2011.02-???) 102km » 408 448 topran
wybrany samochód: 
Renault Wind (e4m_) 1.2 Tce 100 (e4mf) (2011.02-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 408 448 TOPRAN

408 448 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408 448

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Ilość na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 408 448 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P pasuje do: MERCEDES C (C204), CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E T-MODEL (S212), E (W212) 1.6-6.2 01.09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      212 420 01 85
MERCEDES-BENZ      212 420 13 85
MERCEDES-BENZ      A212 420 01 85
MERCEDES-BENZ      A212 420 13 85
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 408 448 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.