Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) (1986.09-1988.04) 60km » 501 760 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii (c1_a, C6_a) 1.8 Diesel (c14as) (1986.09-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 501 760 TOPRAN

501 760 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 501 760
Mocowanie amortyzatora 501 760
501 760
topran 501 760 Mocowanie amortyzatora
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

501 760

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyna dole
Ilość na oś2
Zamiana tylko w parach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 501 760 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 1.6-3.0D 06.04-06.15
numery OEM:
BMW      3352 6 768 544

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 501 760 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 501 760 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).