Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI (2010.11-2018.09) 204km » 503 150 topran
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi (2010.11-2018.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 503 150 TOPRAN

503 150 Łożyskowanie TOPRAN
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

503 150

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 503 150 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów tył (automatyczna/manualna) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (E63), 6 (E64), 6 (F12), 6 (F13) 2.5D-3.0H 03.04-10.18
numery OEM:
BMW      2231 6 761 094
BMW      2231 6 770 289
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 503 150 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 503 150 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.