Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 (2004.09-2011.08) 228km » 634 172 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Endeavor (d8_w, D7_w) 3.8 (2004.09-2011.08) 228km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko koła 634 172 TOPRAN

634 172 Łożysko koła TOPRAN
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

634 172

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114
Felga, ilość otworów5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz trzpieniem stojącym
średnica zewnętrzna [mm]139
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaŁożysko zintegrowane w piaście koła

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 634 172 TOPRAN

Zestaw łożyska koła z piastą przód L/P (x139) pasuje do: MAZDA 2, 3, CX-3 1.5-2.0 07.13-
numery OEM:
MAZDA      B45A 33 04X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko koła 634 172 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko koła 634 172 TOPRAN:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.