Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C4 (4A2) 2.8 quattro (1994.06-1997.10) 174km » 700 932 topran
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 Quattro (1994.06-1997.10) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 700 932 TOPRAN

700 932 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

700 932

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Długość [mm]1448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 700 932 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L (1448mm) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.2-1.9D 08.97-
numery OEM:
NISSAN      3653 100 Q0B
NISSAN      3653 100 QAE
RENAULT      7700 311 698
RENAULT      8200 694 053
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 700 932 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.