Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 722 905 topran

Łożyskowanie 722 905 TOPRAN

722 905 Łożyskowanie TOPRAN
topran 722 905
Łożyskowanie 722 905
722 905
topran 722 905 Łożyskowanie
Łożyskowanie 722 905 topran
Łożyskowanie 722 905 topran
96.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

722 905

producent:

TOPRAN

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 722 905 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów góra L (manualna) pasuje do: CITROEN C3 I, C3 II, C3 PICASSO, DS3, PEUGEOT 1007, 207 1.4-1.6D 02.02-

Łożyskowanie 722 905 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Łożyskowanie 722 905 producenta TOPRAN

CITROËN

1813F0, 9801521580

PEUGEOT

1813F0, 9801521580

numery OEM:
CITROËN      1813 F0
CITROËN      98 015 215 80
PEUGEOT      1813 F0
PEUGEOT      98 015 215 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 722 905 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 722 905 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.