Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 02.19.023 trucktec automotive gmbh

Termostat układu chłodzenia 02.19.023 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.023 Termostat układu chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
155.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

02.19.023

dla numeru OE 651 200 1500
Temperatura otwarcia [°c] 96

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 02.19.023 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

TERMOSTAT DB 95C OM651 2,1CDI

Termostat układu chłodzenia 02.19.023 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Termostat układu chłodzenia 02.19.023 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

6512000615, 6512001215, 6512001500, 6512001715, 6512002800, A6512000615, A6512001215, A6512001500, A6512001715, A6512002800

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      651 200 0615
MERCEDES-BENZ      651 200 1215
MERCEDES-BENZ      651 200 1500
MERCEDES-BENZ      651 200 1715
MERCEDES-BENZ      651 200 2800
MERCEDES-BENZ      A651 200 0615
MERCEDES-BENZ      A651 200 1215
MERCEDES-BENZ      A651 200 1500
MERCEDES-BENZ      A651 200 1715
MERCEDES-BENZ      A651 200 2800
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 02.19.023 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 02.19.023 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH:

Jacek, Katowice
2019-11-06
 5/5
Cześć 02.19.023 trucktec już założona na ocenę muszę poczekać
Radosław, Pruszków
2022-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.