Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 02.19.373 trucktec automotive gmbh

Termostat układu chłodzenia 02.19.373 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.373 Termostat układu chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

02.19.373

dla numeru OE 271 203 0575
Temperatura otwarcia [°c] 90

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 02.19.373 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

Termostat układu chłodzenia 02.19.373 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Termostat układu chłodzenia 02.19.373 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

2712000015, 2712030375, 2712030575, A2712000015, A2712030375, A2712030575

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      271 200 0015
MERCEDES-BENZ      271 203 0375
MERCEDES-BENZ      271 203 0575
MERCEDES-BENZ      A271 200 0015
MERCEDES-BENZ      A271 203 0375
MERCEDES-BENZ      A271 203 0575
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 02.19.373 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 02.19.373 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH:

Radosław, Pruszków
2022-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Katowice
2019-11-06
 5/5
Cześć 02.19.023 trucktec już założona na ocenę muszę poczekać

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.